Jdi na obsah Jdi na menu

ZŠ CEREKVICE

Učíme se zejména od toho, koho milujeme.

Vodáci na Sázavě

20. 6. 2022

Vodáci na Sazávě

Dne 25.5.2022 vyjela polovina 8. třídy a polovina 9.třídy na výlet, kde jsme sjížděli řeku Sázavu.

Když jsme přijeli,1. den jsme se ubytovali se v kempu, kde jsme přespali ve stanu.

K večeru jsem si hráli hry, užívali čerstvého vzduchu a ve 22:30 byla večerka.

Druhý den ráno jsme s instruktory měli školení o tom, jak se chovat na vodě, přijali jsem jasná pravidla a vzhůru do lodí.

Po cestě jsme míjeli krásná místa, vzrušující jezy,  smáli se, ale někdy jsme si i dost silově mákli. Na oběd jsme šli do restaurace.

Po obědě jsme opět vyrazili na řeku a pokračovali dál.

Během jízdy jsme hráli hry, které vymysleli instruktoři, někteří se i nedobrovolně vykoupali.

I další den jsme kempovali ale v jiném tábořišti, někteří ve stanech, jiní to dali pod širákem.

Večer jsme si rozdělali oheň a opékali si jídlo.

Poslední den ráno jsme nasedli na loď a jeli až do cíle. A po úspěšných a krásně prožitých dnech a kilometrech na vodě jsme se vrátili vlakem domů.